De Bondgenoten onder vuur: fans zijn het zat en komen met keiharde boodschap

Delano neemt Sayf in de aflevering even apart. Hij heeft namelijk het gevoel dat er spanning tussen hen hangt en dat Sayf wat afstandelijk doet.

Koffie halen

En dat heeft Delano volgens Sayf goed aangevoeld. Sayf vertelt dat hij soms het gevoel heeft dat hij meer geeft dan terugkrijgt.“

Ik heb bijvoorbeeld een paar keer koffie voor jou gehaald, maar dan vraag jij niks aan mij terug”, legt hij uit. Sayf benadrukt daarbij direct dat hij Delano niets kwalijk neemt en dat hij alleen zijn gevoel uitspreekt.

‘Iedereen vindt mij geweldig’

Delano schiet meteen in de verdediging en heeft wel een verklaring voor waarom Sayf dit zo ervaart. “Iedereen vindt mij helemaal geweldig en alles, dus ik moet mijn aandacht een beetje verdelen”, legt hij uit.

Advertisements

Sayf benadrukt nogmaals dat hij niet zozeer verlangt naar extra aandacht, maar dat hij dit patroon bij zichzelf heeft opgemerkt en daardoor automatisch veel geeft aan anderen.

Uiteindelijk sluiten de twee het gesprek af met een dikke knuffel en lijken de spanningen uit de lucht.

Ruzie

Al blijkt dat niet helemaal het geval.Na het gesprek loopt Delano direct naar zijn vriendin Valentijne.

 “Dit heb ik nog nooit meegemaakt”, zegt hij. “Wat krijgen we nou? Gaan we nou ruzie maken om het feit dat ik niks geef? Ik ben je keukenprinses niet!”

De Bondgenoten Fans Group | Facebook

‘Niet mijn bloedgroep’

Kijkers reageren verbaasd op sociale media en nemen het massaal op voor Sayf. “Ruzie maken? Sayf zegt gewoon wat hij voelt en dat er verder niets is”, schrijft een kijker.

Een ander sluit zich daarbij aan: “Sayf is absoluut niet mijn bloedgroep, maar ik heb echt veel respect voor hoe respectvol hij met alles en iedereen omgaat.”

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
error: Content is protected !!